God jul (=

Snart kmr nog tomten.. Neej just de han har redan vart här hos mej och gett mej min dator ^^
Men tomten kmr nog till mamma imorn och till Emma på tisdag ;D
Jag älskar julen, men i år krm de inte alls va samma sak.. Jag har firat jul med min morbror i hela mitt liv.. Han har alltid vart med. Kmr kännas tomt imorn när vi ska hem till hans familj och han inte är där  =/
Kanske kan hälsa på honom på kyrkogården eller nått..

Nu ska jag sova.. Har inte sovit nått på typ 40 timmar..
God jul<333

Kommentarer
Postat av: Sanna

God jul! :)

2007-12-24 @ 00:54:29
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Bertil

Hej Emelie och God Jul på dig, tomten har varit vid din mamma och där ligger ett paket och väntar på dig från mig. Jag hoppas att ni får en bra jul trots allt som har hänt.

2007-12-24 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0