Balahir

Jepp.. Nu äre hög tid att krypa ner i sängen trooor jag.. Vill se på Sunes jul, men Bertil har snott hem den stora tvn ='(  Nu måste jag ha min lilla tv som inte går att se nått på eftersom att den är så liten... Bajs..

Chattar med nån konstig snubbe på msn. Han är antingen full eller dysse.. Chansar på att han är full..
För han har aldrig skrivit till mej förut.. Nu ska jag blocka honom ^^
Känn dej blockad, vem du nu är, mystiska kille!

Nu ska jag inte skriva ett ord till för jag ska gå och lägga mej!!!
Då kan jag inte sitta här hela natten.. Så nu ska jag sluta skriva. Japp. Just precis NU ska jag sluta. Mmm..
Nu fick jag ett sms.. Oj ett till.. Hmm.. Orkar svara. Vet redan vem dom är ifrån xP
Varför ringer ingen nuförtiden? Min inkorg blir ju full på 2 dagar, och jag har plats med 1000 sms.. SKÄRPNING!!!

Puss på er <3

Smsa mej inte på nr: 07--------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0