'

Igår va jag på min morbrors begravining.

När jag först klev in i kyrkan och såg kistan så högg de till i mitt hjärta och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag bara ställde mej där mitt i gången och tittade.. Allting är så overkligt...

De va en gubbe där som spelade Jag ger dej min morgon och Amazing grace på gitarr. Han spelade jätte bra.. Började nästan gråta..
Sen spelade dom The power of love på stereo.... Men ändå så kunde jag inte gråta!!!! Jag gråter alltid till den låten. Men de gick inte.. Jag kunde inte gråta..

Vi dom närmaste i släkten satt mitt i kyrkan på stolar och fick gå fram först och lägga en ros på kistan. De va ganska jobbigt =/    Sen skulle alla andra göra de också. De va hur mkt folk som helst. Det tog säkert minst en halvtimme för alla att gå förbi kistan och lägga sin ros på locket.. Sen kramade alla om Thessan och mina små kusiner.   

Bilden av kistan som står där framme med ljusen runt om och alla dom där blombuketterna är så tydlig. Det är som att jag ännu står där i kyrkan och tittar. Varje gång jag blundar ser jag det framför mej.
Jag vill aldrig att den bilden försvinner från min näthinna

Jag kommer aldrig glömma dej morbror Mattias <3

Kommentarer
Postat av: linnea

älsklign

2007-12-22 @ 18:55:39
URL: http://linneeeeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0