Wannabe blondie

Jag vill färga mitt hår jätte blont! Men jag vet inte om jag passar i det. Har ganska mörka ögonbryn och ögonfärg. Men jag vill färga det. Fast om det blir fult vet jag inte vad jag ska göra. Om jag färgar det brunt då så blir det ju grönt. Och svart vill jag inte färga. Kanske rött? Hm. Svårt. Kanske blir det fint med jätte blont hår. Jag vet inte. Har aldrig haft det. Så blont hår som jag har nu har jag aldrig haft förut.

image328

Så här ser mitt hår ut nu. Vill veta hur jag skulle se ut i jätte blont hår!! Om jag ångrar mig när jag färgat, så går det ju inte att få tillbaka den färg jag har nu. Kanske ska jag göra det hos en frisör? Nej jag orkar inte vänta. Dessutom vill jag inte lägga ut massa pengar på det. Men det kan bli hemskt fel om man gör det själv. Fast det har ladrig blivit fel för mig annars. Men nångång måste ju va första gången.

Kommentarer
Postat av: ebba

Det är aldrig en bra idé att bleka sitt hår jätteblont om man inte har den hårfärgen i botten..

2007-08-19 @ 17:52:53
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: sara

du kanske borda göra många slingor i hätta istället för att bleka hela håret? :)

2007-08-19 @ 18:39:11
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0