Veckorevyn

Mamma ringde mig häromdagen och sa att en veckorevyn kommit med posten. Huh? Sa jag. Ja, jag skickade in en lapp om prenumeration till dig. Du sa ju att du ville ha det. Svarade hon lite förvånat. Hm. Tack. Var det enda jag fick fram. Blev lite chockad. Hade helt glömt bort att jag frågat om det. Så nu sitter jag här med senaste numret av vr. Har redan läst den 3 gånger, men jag älskar att läsa tidningar. Speciellt vr. Eller Elle. Men den tar så lång tid att läsa, så jag behöver flera dagar på mig.

image296

Ja, jag vet att detta inte är senaste numret av veckorevyn, men våran kamera är kaputt, och jag hittade ingen annan bild. Så den här får duga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0