Typiskt..

Idag när jag vaknade kastade jag mig upp ur sängen (även fast jag var sååååå trött ) och kollade ut. Det blåste och var molnigt. Jag gick suckande och la mig igen. Satte klockan på ringning en halvtimme senare. Kanske det hade hunnit bli fint till dess. De hade de inte. Så jag sov i ca 20 min till. Sen gick jag upp och åt frukost, duschade och packade min strandväska, för nu såg det ut att bli fint väder ute. Så jag gick ner till stranden för att kolla. Men det var hur kallt som helst! Blåste som bara den. Det var typ helt tomt på stranden också. Hehe. Så jag gick hem igen. Och nu sitter jag här. Kanske det blir fint lite senare idag. Bara det kunde sluta blåsa. Jag vill blir brun! Igår blev jag faktiskt lite brun, även fast klockan var fyra. Så solen tar ganska mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0