Trött

Skrev ingen blogg igår, eftersom att jag åkte hemifrån kl nio på morgonen och kom hem halv åtta på kvällen. Orkade verkligen inte skriva då. Var och jobbade med att sälja lakritsremmar. Tjänade 400 men det var verkligen inte värt det. När jag kom hem var jag så trött så jag ville bara gå och lägga mig med en gång. Men jag skulle sova hos mumma, och mina kusiner och min lillasyster skulle också göra det. Så jag fick inte en lugn stund. Somnade kanske kl ett på natten. Not funny. Dom låg och pratade hela natten i det andra rummet, så jag och Tilde (den minsta kusinen) kunde inte somna. Sa till dom flera gånger att sova, men det ville dom inte.
Idag skulle vi till kneippbyn, men det bara regnar och är molnigt, så det tar vi imorn istället. Hoppas det är finare väder då. Nu ska jag se på film med dom små.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0