Tisdag

Det är fint väder ute idag också! Bara måste sola sen när solen kommer till våran uteplats. Börjar bli lite brun tycker jag. Men jag kommer nog inte vara brun så länge till, för när jag tittar på vädret så ska det vara molnigt resten av veckan. Fast på lördag ska det bli solsken och varmt. Tur. Jag ska nämligen på kneippbyn den dan med kusinerna, mormor och syrran. Sen på kvällen ska jag på 40 års fest med mamma, Bertil och Smilla. Kommer nog bli ganska boring. Men kanske finns det nån snygg kille där. Då skulle det inte alls bli lika tråkigt. Haha. Efter festen ska jag och Smilla sova hos våra kusiner. Hon har aldrig sovit borta hos någon, så det är nog bäst att jag också sover där med henne ifall hon blir lessen eller nått. Då kan hon inte direkt gå hem till mamma, eftersom att hon och Bertil kommer stanna på festen några timmar efter att vi åkt.
Apropå festen, så måste jag köpa nått fint att ha på mig. Känns inte som att jag har nått jag kan han på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0