Time for a movie, indeed

Jaah. Nu ska jag se film. Spelade aldrig sims. Eller, jag startade det, men stängde av igen. Kände helt enkelt inte för det. Så nu blir det en film. Ska bara bestämma vilken jag vill se först. Kanske Hannibal rising? Eller music and lyrics? Eller disturbia? Så svårt att bestämma sig. Jag hatar att välja. Helst skulle jag välja att se allihop på en gång. Men det funkar inte. Så många tvapparater har vi inte.

Föresten så har jag haft rekord många besökare idag! Har aldrig haft så många. Tack till er alla som vill läsa min blogg. Fast om jag var ni skulle jag ockås läsa den. Den är ju så jäkla bra! Haha! Jaja. Hög tid för att krypa ner i sängen.

God natt och sov gott alla ni gullungar där ute  (=

Kommentarer
Postat av: anna

va cool du sre ut på din profilbild =)
hoppas du haft en msyig kväll!
kram!

2007-08-02 @ 23:45:24
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0