Söndag

Idag är det en tråkdag. Sista dagen på helgen. Imorn är det skola igen. Jag vill ha helg i några dagar till. Det hade vart så skönt. Tänk om man bara gick i skolan i 2 dagar, och sen hade man helg i 5 dagar? Det hade vart mycket bättre tycker jag. Kanske kan man maila till skolministern eller nån och föreslå det? Jaa vilken bra idé! Det ska jag göra. (Inte) Nej. Det är väl bra att man går i skolan överhuvudtaget. Tycker synd om alla barn som aldrig får chansen. Om jag någon dag råkar få enormt mycket pengar, så ska jag skänka hur mycket som helst till rädda barnen och massor av andra saker. Jag brukar faktiskt skänka pengar. Det känns så bra när man har gjort det. Man känner sig så duktig. Jag brukar även skänka mina gamla kläder.

Jag ska inte på slite marknad idag igen. Orkar inte. Så jag bad mamma köpa godis åt mig. Istället ska jag ägna hela dagen åt att slappa. Fast ikväll ska jag ut och springa. Ska springa extra långt. Vill få tillbaka min kondition. Eller egentligen så har jag jätte braq kondis, men den har helt klart försämrats över sommaren. Har inte sprungit så mycket som jag skulle ha gjort. Man blir så slö på sommarlovet. Men ikväll ska jag ut och springa! (Kom på att jag inte har några springskor här!!!!! Vad ska jag göra???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0