Söndag

Nu har jag och pappa precis vart och ätit på en resturang. Orkade inte laga mat. Maten var god där. Kommer inte ihåg vad resturangen hette. Tror det var Hvitstjärna eller nått. Jo så hette det. Det var en matsal för befälen på P18 förut. Pappa gjorde lumpen på P18. Men nu har dom lagt ner. Jag brukar springa i motionsspåren där, och när jag och Calle var små brukade vi göra hinderbanan som finns i skogen. Den var ganska kul. Lite svårt att ta sig över dom höga planken bara, så vi kröp under istället.

Imorn ska jag köpa dom snygga skorna!!! Tänker ha dom på tisdag, första dagen i skolan. Jag vill ha sommarlov lite längre! Fast jag går bara i skolan i 2 veckor, sen åker vi till Italien! Mamma sa att det inte blir nån shopping. Då svimmade jag nästan. Ingen shopping?? Hur ska det gå? Vi ska göra massa andra roliga saker. Gå på Italienska resturangen, se på sevärdheter och gå på stranden. Vi komemr inte hinna med nån shopping. Tur är väl det. Jag har inte sparat ihop så mycket pengar. Hehe. Tänkte inte ta med mig så mycket. Tusen kr kanske är lagom. Vi får se.
Föresten så ringde jag till Emma för en timme sen, och hon sov då!! Haha! Hon skulle ringa när hon hade vaknat. Hm. Det kan ta tid. Så länge ska jag spela nått roligt spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0