Snart åker vi!

Jag längtar sååå tills vi åker till Italien! På torsdag är det bara 3 veckor kvar! Ska bli super kul! Kanske har jag inte berättat varför vi åker? Då får jag väl göra de då  =) Vi åker för att mamma fyller 40 år den 11 september, och hon vill inte va hemma den dagen. Och Bertil fyller 47 den 10 september. Så det blir dubbelt födelsedagsfirande. Det betyder också att jag måste köpa dubellt så många presenter. Jobbigt. Jag vet inte ens vad jag ska köpa till mamma. Ännu svårare till Bertil. Kanske kan man köpa en gemensam present? Jaa. Då sparar jag pengar också. Så gör jag. Men vad ska jag köpa? Åh vad svårt!! Nån som har nån idé om vad man kan köpa? Det står helt still i huvet. Har inga idéer alls. Så, snälla ge mig lite inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0