Snälla solen, lys på våran strand imorn!!

Funderar på att se en film. Men jag tänkte gå upp tidigt imorn. Ifall det är strandväder så vill jag ju inte missa det genom att gå upp kl halv 12. Men om det är dåligt väder kan jag ju se en film då istället. Det låter som en bra idé tycker jag. Vi hann inte va så länge på stranden idag, så jag tänker va dubbelt så länge på stranden imorn, om det nu blir fint strandväder vill säga. Bara för att jag vill det så blir det säkert regn. Nej. Det blir vaarmt.

Om en vecka börjar skolan. Vill inte börja!! Det är så tråkigt med allt arbete man måste göra. Men det ska bli kul att få träffa alla kompisar igen. En annan rolig sak är att några av mina kompisar från förra skolan börjar på säve. Vi har ju inte träffats så mycket på sista tiden. Hoppas det blir ändring på det. Vi måste träffas oftare. Göra roliga saker tillsamans. Som vi brukade göra. Saknar er så mycket att jag tror jag dör! Känns så tråkigt utan er. Jag ser fram emot att skolan ska börja, så vi kan träffas igen  <3

Nog pratat om det. Börjar bli trött nu. Är nog dags att sova. Men först ska jag se klart American Idol. Jag har ingen aning om när det slutar. Snart, hoppas jag. Vill inte missa det.

God natt och sov gott  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0