Skruvat

Mitt hår börjar få massa skruvlockar överallt. Pappa sa att det hade han också i min ålder. Kanske får jag riktigt stora och fina skruvlockar också. Syns mer och mer för varje dag tycker jag. Skruvlockar är fint. Men jag hoppas att jag inte får likadana som pappa hade. Han var hårdrockare och hade långt hår + stora skruvlockar i håret. När jag ser det framför mig kan jag inte låta bli att små skratta lite. Passar inte riktigt ihop enligt mig. Jag frågade varför han inte plattade det. På det svarade han med ett litet skratt. Han sa att på hans tid använde inte killar plattänger och sånt. (Visste inte ens att det fanns på hans tid) Men jag har en plattång, så jag kan bara platta mitt hår om jag tröttnar.


Dessa lockar skulle man inte säga nej till

image301

Inte heller till Giseles underbara lockar

image302

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0