Sitter vid den bärbara

Sitter i vardagsrummet och skriver på den bärbara datan. Har aldrig använt den förut. Den är Bertils, och jag har en egen dator. Så varför sitta vi den här? För att det är kul! Jag gillar att sitta och skriva på bärbara datorer. Det är mycket mer spännande. Hihih.
Emma sitter här brevi mig. Hon tittar på du är vad du äter. Undra om hon vet att jag sitter här och bloggar. Hehe. Om inte, så får hon reda på det när hon läser min blogg om några dagar. Hon läser den varje dag! Är det nån annan som gör det?? Nä. Ingen vill väl läsa vad jag har att säga. Nej nu ska vi se på en film. Jag vill se Harry Potter och Emma vill se Madicken. Hehe. Vi gillar barnfilmer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0