Onsdag

Idag är det onsdag. Jag och Emma ska på stan om en stund. Kanske köpa nått. Vill ha skor, kläder, väskor, smycken och smink! Haha! Jag vill ha allt man kan köpa! Men samtidigt vill jag vara duktig och spara mina pengar, men det brukar inte gå så bra. Hehe. Det längsta jag har haft ett barnbidrag är kanske i en vecka. Men då kanske jag har haft kvar 50 kr i slutet av den veckan. Fast nångång kanske jag har lyckats spara halva iallafall. Men det är väldigt ovanligt. Men även fast jag tar slut på barnbidraget har jag oftast alltid pengar ändå. Vilket är konstigt. Men min mamma är väldigt snäll och brukar ge mig pengar då och då. Min mamma är bäst!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0