Nu har jag min nya mobil!

Nu har jag köpt den nya mobilen! Eller det var inte jag som betalade. Jag bara tog den under armen och åkte hem. Hihih. Men jag måste säga att den verkligen är snygg! Har tyvärr ingen kamera så jag kan ta bild. Men imorn ska jag till pappa, och där funkar kameran. Så då visar jag. Jag valde den som var grå/blå. Den fanns inte i röd, och den guldiga var för brun tyckte jag. Så det fick bli den grå/blå. Och nu ligger den på laddning. Den måste ju ladda några timmar innan man kan börja använda den. Ska låta den ladda tills jag åker till skolan imorn. Lääängtar tills jag får sätta igång den och lära mig hur den funkar. Den kanske är jätte krånglig. Men man lär sig ganska fort.

Nu ska jag göra uppgiften vi fick för att vi inte hade nån spanska. Nått korsord och nått annat svårt. Tror jag. Har inte kollat på det. Men det är nog bra om jag börjar nu innan det blir försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0