Mobil

Idag har jag kollat på en mobil efter skolan, eftersom att min gick sönder när vi var ute på sjön tidigare i sommras. Har haft min mormors sambos mobil nu ett tag. Det var nämligen han som glömde sätta i en propp i förvaringsutrymmet på båten. Men det är ju inte direkt hans fel, men han tycker det. Så han ska köpa en ny mobil till mig. Så vi åkte till elgiganten idag och kollade lite. Hittade 2 st jag skulle vilja ha. Här är 1 av dom:


image358

LG KE850 - PRADA
Den är såå snygg!! 
Det finns inga sifferknappar på den, så man trycker på skärmen. Kan ju va ganska jobbigt om den ligger i fickan och man har glömt att ta på knapplåset. Men den är häftig. Men dyyyr. Typ 3000 kr betalar vi i butiken och sen 150 kr i månaden i 24 månader. Ganska mycket pengar. Vet inte riktigt om jag kommer ta den. Men vi får se imorn vilken jag kommer hem med  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0