Mer Alex Rider, tack

Nu har jag precis sett färdigt filmen. Jag gillade den. Den var bra. Och han som spelar Alex Rider är snygg. Haha. Det gjorde den ännu bättre. Längtar tills nästa film kommer. Då ska jag verkligen se den. Började läsa första boken för ett tag sen, men sen slutade jag läsa den av någon anledning när jag hade läst typ halva. I don´t know why. Filmen var bättre än det jag hann läsa av boken iaf.
image302

Min hals har bara blitt värre. Har proppat i mig glass, men det hjälper bara för stunden. Nu sitter jag här och äter nån tablett som heter bafusin eller nått sånt. Senare ska jag ta mig några koppar te. Det brukar hjälpa.

Vill gå på bio på söndag. Någon som vill gå med mig och se Harry Potter och fenixordern?? Har inte hunnit se den ännu. Såg Simpsons filmen istället. Hoppas Harry Potter är lika bra som den. Men jag skulle tror inte den är så bra. Fast när jag ser trailern på tv känns det som att den här skulle vara bäst av alla Harry Potter filmer. Det återstår att se. Först kanske jag ska testa spelet.

Kommentarer
Postat av: Bella

Oh shit han skulle man ju inte tacka nej till!

2007-08-03 @ 20:13:17
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0