Måndag

Då var det måndag igen. Helgen är slut (skönt!). Om 8 dagar börjar skolan. Vill inte börja skolan igen!!! För att få tankarna på annat håll, så vill jag gå på stan och shoppa! Emma vill till Sthlm och shoppa. Men då säger jag att jag hellre åker till Italien och shoppar. Om jag åker till Sthlm kommer alla mina pengar va slut. Och då har jag ingenting kvar till Italien, och det skulle vara synd. Så vi får ta Sthlm senare. Vi måste ju åka dit i slutet av januari som vi gjort dom senaste 2 åren. Det börjar ju bli en tradition. Men jag vet att du inte vill bestämma så långt i förväg. Men vi kanske kan åka senare i höst? När jag har vart i Italien. De måste vi!!

Idag ska jag nog försöka komma iväg och springa. Blev inget igår. Så trött som jag var har jag aldrig varit tror jag. Så fort jag la mig i sängen somnade jag. Det är ovanligt. Brukar ta minst 1 timme för mig att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0