Lite udda

Orkade inte duscha imorse, så jag har inte känt mig så vidare attraktiv idag. Hehe. Hade håret uppsatt. Sen hade jag mina shorts jag tränar i och ett gammalt linne. Brukar aldrig gå omkring i sånna kläder! Bara om jag är hemma nångång ibland. Men itne ofta. Gillar inte att se så tråkig ut. Så jag har har aldrig myskläder på mig. Hellre har jag en klänning eller nått sånt på mig. Jag är lite udda, jag vet! Haha! Men det är bra att vara udda. Man ska inte vara som alla andra tycker jag.
Nu ska jag iallafall ta mig en dusch, sen se lite på tv och sen sova! Börjar kl 9 imorn, men det går ingen buss, så jag måste åka med mamma halv 8. Först ska vi lämna Smilla i hennes skola. Så vi är inne i stan nångång efter 8. Tänkter gå hem till pappa sålänge. Kanske se lite på tv. Då kan jag ju vänta med att äta frukost tills jag kommer dit. Då behöver jag bara kliva upp, klä på mig och sen åker vi. Ja vad bra! Då får jag sova länge. Skönt. Jaja. Bäst jag hoppar in i duschen nu!

God natt och sov gott  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0