Kort dag

Idag slutade vi tidigt. Typ halv 12! Så skönt att va hemma tidigt och inte va trött eller ha ont i huvet. Vi hade nån utflykts dag i skolan idag. Man skulle gå tillsamans med 1 annan från 9an, 2 från 8an och 1 från 7an. Sen gick vi värsta långa promenaden. Från skolan ner till Norderstrand. Jätte jobbigt! Sen skulle man leta efter rebusar i buskarna på vägen dit. Min grupp fick alla rätt =D När vi var framme på det där stället som vi skulle gå till, så skulle vi springa runt i buskarna där och leta efter saker. Kulkul... Efter det fick vi hamburgare, sen fick man gå hem. Jag slapp gå, för vi åkte med Klaras mamma. Hihih. Jag ringde pappa först men han sa att han inte kunde, så då ringde Klara sin mamma och frågade. Och hon kunde köra oss! Skönt att slippa gå. Men jag fick ännu fler skavsår när vi gick dit! Nu har jag väl ungefär 10 st. Och mina fina svarta ballerina skor är heeeeeeelt dyngsura eftersom att det regnade hela tiden. Tvättade av dom lite. Så nu är dom ännu mer blöta! Hehe.
Ska packa packsäcken som ska med till mamma sen. Ska dit i eftermiddag. Men först så kanske jag ska på stan med Emma.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0