Kläder kläder kläder

För en stund sen när jag klickade mig in på h&ms hemsida hade jag inga tankar alls på att beställa nått. Men några minuter senare hade jag fyllt kundkorgen med så fina saker att jag helt enkelt inte kunde låta bli att beställa. Men det tråkiga är att sakerna inte kommer förens nångång i november. Hehe. Ganska lång tid dit. Men jag beställde en super snygg vinter jacka, och den behöver jag kanske inte förens då.
Här är några av sakerna jag beställde:

image304image306
image307image308

Jacka, (jag beställde i grå) 598 kr
Hängselklänning, 298 kr
Cardigan, 198 kr
Klänning, (beställde en svart) 149 kr
2-pack strumbyxor, (dom lila och dom rosa som modellen till höger har på sig) 79.50 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0