Kanske dags att sova..

Börjar bli trött nu. Ska nog bädda nu, krypa ner i sängen och se lite på dödligt vapen 2 och kanske läsa Veckorevyn. Sen vill jag sova. Är helt slut efter den här första skolveckan. Tar verkligen på krafterna att börja skolan igen. Behöver vila upp mig lite. Imorn ska vi ju på slite marknad. Den största händelsen under året! "Harkel, host, host..." Nää. Den är inte mycket att ha. Fast jag har varit där varje år sä länge jag kan minnas, så de är lite av en tradition. Man får alltid pengar av mormor att köpa nått för, så då kan jag spara dom pengarna istället.
 Jaja. Nu ska jag göra mig iordning för att sova.

God natt och sov gott  =)

Kommentarer
Postat av: Karin

haha byter aldrig bort min

2007-08-25 @ 09:41:41
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

hoppas du sov gott och vaknat till en härlig lördag!?
kram på dig!

2007-08-25 @ 17:44:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0