Jamenjaha

Sitter och tittar på project runway, samtidigt som jag läser mejl, skriver blogg, läser veckorevyn, pratar i telefon och försöker komma på vad jag ska ha på mig imorgon. Det går ganska bra. Är bäst på att göra många saker samtidigt! Hehe. Neej. Nu pratar jag inte i telefon längre. Men jag gör fortfarande många saker.
Nu måste jag packa mina jympa kläder, för jag ska gå och lägga mig snart! Glömde bort tiden! GAAAHH!! Fast så sent är det ju inte. Och imorn blir det lite sovmorron. Tjugo minuter eller nått. Hehe. Bäst att jag gör klart allt jag ska göra innan jag kan krypa ner i min stooora sköna säng.


image360

Den här sängen såg riktigt skön ut. Men den kan inte vara skönare än min! Det går inte. Eller kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0