Jag vill på stranden!

Åh, jag vill på stranden! Men vädret tillåter inte det direkt. Molnigt och tråkigt. Men solen börjar titta fram mer och mer. Kanske det blir strandväder imorn? I hope so. Jag bara måste får gå på stranden snart.

Hela dagen har jag försökt hitta mer saker att sälja på tradera. Har hittat lite smått och gott. Bla en Louis Vuitton portmonä. Hm. Undra var den kom ifrån. Hittade den bland mina gamla leksaker. Tror att jag fick den av mammas mormor nångång för jätte längesen.
Min kamera är trasig, så jag kan inte lägga upp några nya auktioner idag. Får vänta tills jag kommer hem till pappa igen på fredag.

Nu tänkte jag se Lejonkungen 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0