Jag vill bara lägga mig ner och sova!

Är jätte trött! Igår var jag som sagt på kneippbyn med 3 små barn, en mormor och en mormors sambo, och ni kan aldrig gissa hur trött jag var när vi kom hem efter det! Jag sprang ju runt med dom och lekte hela dagen, eftersom att gamlingarna inte orkade det direkt. Så när vi kom hem ville jag bara kasta mig på sängen, men istället fick jag kasta nig i duschen. Vi skulle på 40 års fest på kvällen. Festen var inte så rolig. Fanns ingen i min ålder där. Bara små barn eller vuxna. Så jag och Smilla blev hämtade av Tessan, min morbrors sambo. Vi skulle ju sova hos våra kusiner. Men den natten som jag inte gott kan man lungt säga. Dom hade lagt 4 madraser på rad som vi skulle sova på. Jag låg brevi Smilla och Ida. Hela natten så rullade Smilla över på min madrass och Ida låg och sparkade och slog ut med armarna, och hon pratade i sömnen. Sen var det varmt som i en kamin där inne. Kanske fick jag sova högst fyra timmar. Vi kom inte i säng före kl tolv. Sen gick vi upp kl 9. Så var vi och badade kl två. Och jag kom hem nyss. Visst har jag haft en jätte rolig helg? Hehe.
Nu ska vi gå och ta en pizza. Sen ska vi in till stan. Efter det ska jag ut och springa (tror jag). Sen är väl helgen slut? Så man kan få sova lite.

På torsdag är det bara 3 veckor tills vi ska till Italien!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0