Gårdagens shopping

Igår var jag på stan med Emma. Hon ville köpa skor. Så vi gick in på dinsko. Gick några varv. Då hittade jag plötsligt dom snyggaste pumps jag sett! Blev helt förälskad. Jag bara måste ha dom! Så jag köpte dom givetvis. Jag kunde inte bara lämna dom där på hyllan. Hade gärna köpt ett par röda också, men då skulle jag ju inte ha nått att köpa nästa gång jag går på stan. Haha! Sen gick vi därifrån glada i hågen, (Iallafall jag som hade ett par skor med mig ut. Emma hittade inga) vidare in på h&m. Hittade inget roligt där. Så vi gick till Lindex. Där hittade jag bikinisar. Jätte billiga! Emma köpte trosor. Jätte söta. Jag hjälpte henne att välja. Efter Lindex gick vi in på Åhléns. Men vi hittade inget roligt där. Så vi sprang in på MQ istället. Där hittade jag ett par vita jeans på rea som var nedsatta från 500 kr till 250. Dom fanns bara i en storlek kvar, så jag tog dom och gick till närmaste provhytt. Och dom satt perfekt! Som att dom vore sydda efter mig. Helt otroligt! Sånt brukar faktiskt hända mig. Jag är ett tur-barn kan man säga. Efter att jag provat gick jag till kassorna, lämnade fram byxorna och stod och höll i mina 100-lappar. Sen helt plötsligt säger kassörskan: Så var det lite mer rabatt. Sen sa hon priset, och jag trodde först att hon sa 225 kr, men hon sa 125(!!) kr. Helt otroligt! 125 kr för ett par super snygga jeans som från början kostade 500 kr! Kan man ha mer tur? I don´t think so! Snacka om att jag var glad sen.
Här kommer lite bilder på inlöpen:




Svarta pumps, dinsko 280 kr
Blommig bikiniöverdel, Lindex 35 kr
Randig bikini (färgerna blev helt konstiga på bilden. Snyggare in real life), Lindex överdel: 35 kr underdel: 25 kr
Vita jeans, MQ 125 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga jeans!

2007-08-22 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0