Första skoldagen

Jaa. Vad ska man säga. Jag är trööööött! Orkar inte gå till skolan igen.
Invigde mina nya skor idag. Säger bara ett ord: SKAVSÅR! Hahhaa! får väl skylla mig själv. Pappa sa att jag skulle få ont i fötterna. Men egentligen så fick jag inte ont i fötterna, jag fick ju bara skavsår. Och det räknas ju inte som att jag har ont i fötterna. Right? Jaja. Det hände en lite rolig sak i skolan idag. Det har ju börjat nya sjuor nu, och det är ganska intressant att se hur nervösa dom är. Vissa vågade ju knappt titta på en. Men jag förstår dom. Man var väl själv lite nervös första dagen i sjuan. ( även fast jag kände alla redan! ) Men nu till den där roliga saken jag skulle berätta. Vi satt inne och titade ut. Så gick det förbi en liten sjua utanför. Charlotte tog fram mobilen och riktade den mot honom för att ta ett kort. Då började han springa! Och han sprang jätte fort därifrån! Han täckte tillochmed över sitt ansikte!! Snacka om att han blev rädd! Haha! Stackarn. Kanske han gått hemma och oroat sig för alla stora stygga nior. Sen blir han fotograferad av 5 otroligt snygga tjejer. Jag fattar varför han blev rädd. Egentligen är vi inte så här taskiga. Det bara råkade hända. Annars är vi jätte snälla. Verkligen. "Harkel, harkel."

Nu ska jag se Simpsons  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0