Fattar nada

Hmmm. Sitter här med spanska läxan, och fattar INGENTING! Dumma jag tog inte med nått lexikon. Jag har ju glömt varenda spanskt ord jag kan! Förutom hola. Typ det enda jag kommer ihåg. Haha! Nån som kan hjälpa mig? Nån spanska expert som läser detta? I need help! Om det ändå kunde vart engelska. Det är jag expert på! Jaja. Får väl göra den imorn i skolan. Ta hjälp av nån annan  =D

image356


Denna bild kommer upp på google om man söker på "Hola que tal"
Haha! Garvar för mig själv. Egentligen var det inte alls roligt. Det är jag som har tråkigt. Så förlåt mig för min urdåliga humor.

Nu ska jag äta upp mitt äpple, för ett äpple om dan håller doktorn på stan! Såg på nickelodeon att hjärtat mår bra av nått ämne som fanns i äpplet. Då borde mitt hjärta må extra bra eftersom att jag redan ätit x antal äpplen idag. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0