Brunett

Jag ska färga mitt hår brunt! Men vet inte riktigt när. Inte ikväll. Imorn kanske. Har funderat lite på vilken nyans jag vill ha. Här är några:

image369
image370
image372
image373
image374
image375

Rachel Bilson, Lindsay Lohan, Mischa Barton, Alexis Bledel, Angelina Jolie och Anne Hathaway har alla fin färg på sitt hår. Men om jag skulle välja en färg att färga, så skulle jag nog välja Annes. Ska nog färga ungefär sån färg, I think  =) Har en i ungefär samma nyans här hemma. Så dår får vi se om jag kommer med brunt hår till skolan på måndag, eller om jag fortfarande har samma gamla tråkiga färg.

Kommentarer
Postat av: Cassie

Jag ska färga mörkare :) Lite som Lindsay tror jag (;

2007-08-31 @ 22:58:05
URL: http://metrobloggen.se/cassie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0