Blonda slingor!

Har inte bloggat så mycket dom sista dagarna. Har vart me Emma, och då vill man inte sitta vi datorn hela tiden. Men nu skriver jag! Och snart ska jag göra blonda slingor. Blev ingenting när jag gjorde förra gången. Konstigt. Köpte nått billigt skit. Skulle jag inte ha gjort. Så vad ni än gör: KÖP INTE MOOD !! Jätte dåligt. Blev absolut ingenting. Den här gången köpte jag garnier highlight kit. Hoppas det funkar bättre. Börjar få lite utväxt. Fast den syns inte så mycket, eftersom att jag egentligen är blondin. Har väl nån mörkblond färg. Kommer inte riktigt ihåg. Det var så länge sen jag hade min riktiga färg. 
Nu ska jag ta i det där medlet, för jag och pappa ska se film sen. Se upp för dårarna heter den. 


Kommentarer
Postat av: Maria Hedman

Ska också göra ljusa slingor ikväll ^^ eller natt.. mahah (:

2007-08-17 @ 22:48:50
URL: http://mariahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0