Äntligen!

Om en liten stund ska jag åka och köpa mobil! Är så happy. Saknar verkligen min gamla telefon. Lite tråkigt att låna av nån annan, som jag har gjort nu i sommar. Men den jag fick låna var mycket bättre och nyare än min som jag hade. Men den jag ska köpa är ännu bättre, hoppas jag.

Vi tog ju som sagt kort idag. Jag och mina homies kom dit först, så vi pratade lite med fotografen. Hehe. Sen gick vi, och typ halva klassen, och ställde oss och posade lite framför kameran. Då tog han kort! Hihih. Jag såg jätte rolig ut! Stod och höll på med mitt hår. Hahha! Sen frågade vi om han inte kunde lägga in det i skolkatalogen! Neeej det ville han inte. Så vi fick ta några "normala" kort. Jag stod bredvid Sofie, och framför Charlotte och Klara. ( Dom 2 hade snygga kläder. Charlotte hade bara vita kläder på sig och en grön fluga. Klara hade bara svarta kläder och en grön slips! ) På kortet står jag med handen på Charlottes axel, och Sofie har handen på Klaras axel. stackars lilla Sara som inte stod vi oss. Hon stod i mitten! Hihih.

Oj nu ska jag snart åka och köpa mobben!

image361

Tror de är denna som jag ska få. Men är inte helt säker. Men jag ska nog ha guldfärgad! Fast jag vet ännu inte riktigt. Kanske röd är snyggt? Den finns i grå/blå också. Den kanske är ännu snyggare? Hm. Jag har bara fått sett hur den röda ser ut in real life.
Jag får se vilken jag väljer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0