A hard day

Känner mig super trött. Har vart en trög och lång skoldag. Vi hade en 2 timmars håla från kl 12 till kl 14, så då mötte jag Emma, så gick vi till pastavagnen och åt tillsamans. Sen lekte vi i lekparken! Ända tills vi såg att en gubbe tittade konstigt på oss när vi hoppade på nån vippbräda. Haha! Då gick vi därifrån. Sen hade jag bara två lektioner innan vi slutade. Men jag kom försent till sista lektionen! Men det var bara för att vi inte har nån rast emellan dom två lektionerna, och jag behövde låna en bok att läsa. Så då fick jag och några till sitta kvar i 6 minuter extra. Kul. Jag har faktiskt aldrig fått kvarsittning förut. Eller jo det har jag. En gång i 5:an fick jag och Linnea sitta kvar några minuter efter skolan. Men det kändes inte direkt som en kvarsittning. Vi satt ju bara och pratade och gjorde våra läxor. Men när jag satt kvar dom där 6 extra minuterna idag, så kändes det inte alls kul. Det kändes som en evighet. Jag som ville hem fort. Hade ont i huvet. Men jag tog faktiskt mellanmål i kafeterian, så jag hade inte så mycket ont i huvet som jag brukar få om jag inte äter nått.

Efter skolan så skulle jag ju köpa en mobil, men det blev inte av idag heller. För pappa måste va med då den ska stå i hans namn. Så imorn kommer jag få en ny mobil! Dock inte den jag visade bild på igår. Den är på tok för dyr. Den jag ska få kostar bara 199 kr i affären, sen betalar man 150 kr i månaden. Då ska pappa betala 100, och Arne ska betala 50, eftersom att han trodde jag skulle välja en mobil som var dyrare. Så det jag behöver betala är det jag ringer, plus 49 kr som jag inte riktigt vet varför man betalar. Men det får jag fråga imorn.

Oj vilket långt inlägg det blev! Hoppas nån orkar läsa. Hehe.
Nu blir det tv tittande för min del. Nickelodeon! Haha. Jag vet att jag är lite barnslig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0