Shoo

Hellu! Första dagen med det nya schemat avklarat! Fick fett mycket gjort. Känns underbart!
Jag har precis suttit och läst en bok om förorts slang. Började tänka tillbaka på då jag pratade lite slang. Pappa kallade det för "ghetto-svenska". Haha. Men nu pratar jag nääästan precis som vanligt igen. Vissa slang ord finns nog kvar där inne, som kommer fram ibland. Men det är inte ofta. Jag leker inte gangster längre ;) Jag leker ingenting. Jag bara är mig själv. Hate me or love me! Jag är mig själv till 100000%!
Vissa tycker nog att jag är lite efterbliven, men det kanske jag är? :P Min humor är torrare än sanden i Sahara öknen. Meeen som tur är finns det folk som garvar med mig. (Eller åt mig?) Haha..

Nu ska jag sluta fåna mig ;)

Peace out <3

Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei! Jeg ga deg 5 stjerner på den fine bikinien din :) Vil du gi 5 tilbake på min? http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery

Setter stor pris på om du vil det :)

2010-04-09 @ 23:33:45
URL: http://helenelicious.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0