Hu

Shit, jag har varit vaken hela natten... Fy fan va jag känner mig sliten och förvirrad just nu!! Måste dricka massa kaffe och ÄTA MASSA MAT för att överleva den här dagen. Blir spännande att se hur konstig jag kommer va idag. Jag brukar bli hyperaktiv och jätte virrig. Oftast blir jag arg och irriterad på allt. Blä för att jag inte kunde somna i natt!!!!!! Suck

Idag ska jag FÖRSÖKA skriva en uppsats om en bok i svenskan. Hoppas jag klarar det. Kanske blir värsta flummigt. Haha. Aja, jag får i alla fall bättre fantasi när jag inte har sovit. Då kanske jag ska passa på att skriva en BOK!

Sitter och lyssnar på Michael Jackson - Earth Song
Så grymt bra låt! Älskar den!!!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0