Hello

Nu sitter jag på boendet igen. Kom inte så långt med svenska novellen förut. Jag orkar inte skriva på den nu heller. Måste nog börja med maten om ett tag. Ska laga kyckling fajitas. Gött.. Det är inte så svårt att laga. Steka lite kyckling och skära lite grönsaker. Fett lätt men fett gott!
Efter maten ska jag hem till far min en stund. Kolla på film och chilla lite bara. Känns inte så superduper kul att sitta här på boendet en hel fredagskväll när alla man känner drar på krogen. Blä..

Jag brukar spela Farmville på facebook, men jag har tröttnat som fan på den där skiten. Nu har jag skaffat mig ett liv istället ;) Jag gick in där nyss och skördade alla träd och sen stängde jag ner skiten. Fy så onödigt det är. Fattar inte hur jag kunde vara så galen i det spelet. Jag antar att jag inte har alla hästar hemma. Nånting är det som är fel i mitt huvud :P Men det är okej! Jag har lärt mig att leva med det. Hehe...

Nu ska jag ta en jävla cancerpinne!
Peace out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0