29 mars

Jahapp.. Här sitter jag och har tråkigt. Har tvättat och tvättat och tvättat hela dagen. Långtråkig dag idag. Jag va på möte i skolan förut. Ska byta schema igen. Det är nog tredje eller fjärde gången jag ändrar schema nu under första skolåret på omvårdnad. Jag ska gå om ettan också. Känns superbra. Det behöver jag verkligen. Så jag kan ta igen allt jag har missat på senaste tiden.

Jag är stolt över mig själv! Jag gick inte på krogen i helgen ;) Annars brukar jag fan gå ut varenda helg. Nu har jag inte varit ute på över två veckor. Haha duktig jag är då... Man får ju pengar på onsdag, så då blir det väl krogen på fredag eller lördag. Men jag ska vara helt nykter! Jag ska inte dricka på ett tag nu. Sparar massa pengar och hjärnceller ;) Haha. Fast jag har inte så många hjärnceller, så det spelar inte så stor roll om jag super bort några. Haha..

Här kommer en bra och passande låt för dagen:



Kapten Röd - 29 mars

Det är en jävligt grå och trist dag idag. Orkar inte göra ett skit. Ska bara slappa framför tv:n hela kvällen tror jag ;) Så har jag sovmorron imorrn, så jag kan sova läääänge!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0