Skol(k)arbete

Jag sitter i skolan och orkar verkligen inte jobba. Usch! Det är nästan snöstorm ute.. Trodde att våren hade kommit, men tydligen INTE! I söndags och i måndags var det jätte fint väder. Sen började det snöa igår. Vilken jävla chock man fick. Alla bilar var helt täckta av snö. Verkligen INTE okej! Tog en spring tur i skogen igår. Det snöade inte just då som tur var. Har kommit igång lite med min träning nu. På en vecka har jag hunnit springa tre gånger. Stolt över mig själv! En annan sak jag är stolt över är att jag har fått MVG på två arbeten i rad i svenskan! Najs som fan! Ska ställa upp i en novell tävling på skolan med mitt senaste arbete. Är ganska nöjd, men behöver göra lite ändringar. Min novell är lite över fem sidor lång och för att jag ska kunna ha den i tävlingen får den bara vara fyra sidor lång. Blä. Orkar inte skriva på den nått mer. Ska nog ta tag i lite matte istället!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0