Yes

Äntligen är det höstlov! Som jag har längtat!! Hih. Nu ska jag bara försöka njuta så mycket som möjligt. Började dagen med att gå på stan lite med Thommie. När jag kom hem igen så städade jag som en galning. Haha.. Kul lov. Jag städar aldrig nånting hemma annars men när det blir lov så städar jag nästan alltid. Haha ja är rolig.. "Host, host" 
Igår kunde jag inte komma in på bloggen =( Sorry for that.. Fast jag tror inte att nån blev ledsen för det. Jag skriver ändå aldrig nått kul ;D
Emma va här igår kväll. Vi såg på Gossip Girl. Det va så spännande att vi inte ens kunde svara på sms! Vi ville inte missa en enda sekund! Haha.. Jag har inte sett på Gossip Girl på flera månader. Hah. Skit samma. Det var spännande ändå ;)
Nu måste jag laga mat innan jag dör av hunger, och det hade inte vart kul! Jag vill inte dö ännu..

Mjau. See ya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0