Trött

Känner att jag börjar bli lite trött. Jippie..
Har tillbringat större delen av kvällen framför datorn och tvn med Linnea ;D Haha. När jag tänker efter så har jag haft datorn på hela tiden sen hon kom hit. Shit. Inte bra. Jag är en riktig liten datanörd! Hehe.. Jag sitter och spelar Farmville på Facebook hela tiden. Verkligen HELA tiden. Det är så jäkla beroendeframkallande! Men det är ju så jäkla kul! Haha. Tänker inte sluta spela det direkt... Jag borde lägga in mej på rehab.. Mitt Farmville spelande börjar faktiskt spåra ur lite. Hmm... FarmvilleFarmvilleFarmville!!! Det är allt jag tänker på. My precious... Hihihihihihi... "Host, host..." Nuuu tror jag det är dags att stänga av datorn! God natt!



FARMVILLE IN MY HEART <3
4-EVER AND EVER!!!!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0