Risig

Känner mej risigare än en skål med ris! Usch. Tittar på nått skumt program om poliser i England. Det finns absolut ingenting att kolla på! Kanske man ska sova istället? Neeeej.. Sova kan man göra i graven! Right? Jag måste försöka göra lite skolarbete. Det är så jävla tråkigt för vi har i läxa att lära oss hur man bäddar en sjukhus säng. Kuuuuul. Ojojojoj så kul det är! Jag måste slänga mej på golvet av allt garv! Vänta.. (10 min senare) Nu har jag torkat bort alla skratt tårar och rest mej från golvet. Fy fan va kul med sukhus sängar.. Lika bra att man går ut och röker. Tvn visar ju bara risiga program!!! Fyyyyyyy på den!


Kommentarer
Postat av: din lilla nea pea

:O

2009-10-06 @ 18:28:25
URL: http://spirrea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0