Pretty Fly For A White Girl!

Åh nu är jag på bra humör igen!!! Ciggen hjälpte =) Cigg gör alltid allting bättre.. Men jag vill sluta. Jag får ångest varje gång jag köper cigg. Varför ska ciggen styra över mej? Bara för att jag inte är på topp just nu så måste ciggen ligga där på bordet och tigga och be om att jag ska ta en! Blä. Jävla cigg.. Meeen jag lyckades faktiskt sluta ett tag i augusti. Jag klarade 10 dagar! En applåd för det fan! Läkarna säger att jag måste sluta innan jag blir riktigt sjuk. Tydligen är jag vääldigt känslig. Har hostat blod och haft ont i halsen i en evighet nu... Jag har inte rökt särskilt många år, men ändå är jag sjuk som fan. Jag funderar mycket på hur det kommer bli i framtiden om jag inte slutar röka.. Usch =(
Jag har hittat en låt som gör mej glad och får mej att sluta tänka på rökningen, och istället tänker jag på när jag var jätte liten och jämt lyssnade på den här:




Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0