Men hallå

Igår kväll lyckades jag somna gaaanska tidigt. Eller sent, eller vad man nu ska kalla det. Somnade ungefär halv 2. Gaaanska tidigt för mej, men kanske gaaanska sent för andra. Jag lyckades faktiskt vakna ganska tidigt imorse också. Strax efter kl 10. Så "tidigt" har jag inte vaknat på flera veckor. Jag satte mitt larm på högsta volym igår, och det hjälpte verkligen! Vaknade med ett ryck och fick nästan hjärtattack, men det var värt det ;D Annars hade jag säkert sovit heela dagen. Usch...
Jag fikade med Linn idag. Trevligt som vanligt =) Vi har inte setts på några veckor, så vi hade mycket att prata om (=

Jag ska snart springa över till Frida, men först ska jag se Simpsons!

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0