Makes me happy

The Killers - Spaceman



Den här låten gör mej verkligen glad! Jag bara älskar musik! Det är det bästa som finns! Musik, och kläder förståss :P
När jag hör den här låten tänker jag på våren. Den bästa våren i mitt liv! Jag fick träffa så jävla många underbara människor där uppe i Östhammar.. Saknar er allihop! Vill tillbaka...

En annan låt som gör mej glad är:

Karl Wolf feat Taio Cruz - Crazy Girl



Den här låten påminner mej om sommaren.. En underbar sommar.. En sommar full av händelser. Jag hann med ganska mycket den här sommaren. Jag fyttade hem från Östhammar, jag jobbade varje dag, jag umgicks med familjen och mina vänner. Men samtidigt gjorde jag mycket onödiga saker. Saker som har förstört mycket mellan mej och pappa. Men jag kan inte göra det ogjort. Allt jag kan göra är att acceptera mina sedsteg och gå vidare!!
Tjohej vad mycket ointressant jag skrev. Hehe.. Skönt att få skriva om saker..
Nu ska jag kolla på kläder! Vill beställa nått...!!!

Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0