Jag ger dig min morgon

Måste börja med att lägga upp den här låten:



Kan inte sluta lyssna på den.. Har lyssnat på den ungefär 9375349 gånger i rad nu!
Har en jävligt dålig dag idag. Vet inte va jag ska göra. Sova? Nej jag vill inte sova. Ja vill leva, va lycklig och ha det bra!! Men hur fan uppnår man det? Åh jag blir galen snart..
Fred Åkerström - Jag ger dig min morgon
Den låten spelades på min morbrors begravning.. Har suttit och tänkt på honom nu i flera timmar. Ska tända ett ljus och ställa brevid fotot jag har på honom.
Det är helt sjukt hur mycke jag ännu saknar honom. Han dog för snart två år sen, men saknaden är större än någonsin. Men samtidigt tänker jag på allt possitivt han gjorde. Sånt man blev glad av. Jag kan nästan inte va glad längre. Jag tvingar mej själv till skolan, men det blir bara pannkaka av allt!
Nu ska jag dricka kaffe och ta en cigg!

Glöm dina problem. Imorn kommer nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0