Indeed

Verkligen. Jag kan inte sova. Usch. Jag har inte ens försökt, men är inte trött. Heh. Det är samma sak som att man inte kan sova. Eller hur? Tycker jag iaf..
Har vart hos Natta en stund ikväll. Det va kul =) Har inte träffat henne på hur länge som helst. Har saknat dej gumman <3 Skönt att träffas och prata lite. Får se till att det händer snart igen. Man måste värdera dom få bra vänner man har.. Har verkligen missunnat alla det senaste året. Gör allt nu för att ta igen den senaste tiden. Har betett mej som ett svin. Men jag har tagit mej ut skiten och blivit en mycket bättre människa. Det känner jag verkligen. Är glad att jag tog tag i mitt liv i tid. Älskar er <3 Ni vet vilka ni är!
Nu ska jag hoppa ner i sängen, lyssna lite på Ken Ring och försöka sova. God natt! Tack för en underbar kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0