Hola amigos

Har inte varit vaken alls länge. Hah. Kul va? Jag har försovit mej varje dag den här veckan! Fy faaan. Imorn måste jag upp i tid och jag måste lägga mej i tid ikväll! Usch. Är så jävla trött på mina sömnproblem. Ikväll blir det sova kl tio!!!! Kommer bli svårt.. Men jag måste... Bläää
Förresten så fick jag ett paket från H&M idag. I det låg en jacka som jag har beställt! Så jävla cool.. Men jag vet inte riktigt om jag kommer använda den. Svårt.. Jag vill ha den, men det känns lite onödigt om jag inte kommer använda den. Hmmmm...



Den här jackan är det. Kostar 499 kr.
Älskar den verkligen, men har så svårt att bestämma mej! Åh va irriterande. Haha!

Nu ska jag kolla på tv innan jag ska försöka plugga lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0