Hallå hallå

Tjenare. Jag sitter här i sängen med datorn och tänkte försöka sova snart. Har vart hos Frida hela kvällen och försökt plugga, men lille Loke vägrade somna, så det blev inte så mycke gjort. Hoppas att vi hinner fixa det imorn på lektionen. Har nått samhällskunskaps arbete att göra. Vi kom knappt på nått att skriva så det var inge kul. Vi ska skriva om ungdoms kriminalitet. Hehe. Svårt att veta vad man ska skriva. Det löser sej imorn!
Nu sitter jag och kollar på Evan den allsmäktige eller vad den nu heter. Tror jag har sett den 5 gånger nu. Haha. Skit samma. Det finns inget annat att se på. Jag ska ändå gå och lägga mej nu. Känner mej sliten och seg. Blä. Det hjälper nog med en lång natts sömn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0