Det är inte lätt när det är svårt

Vissa kvällar när jag inte kan sova så brukar jag ligga och läsa eller skriva. Jag skriver ner allt jag tänker på just i det ögonblicket. Ibland kan jag skriva hur mycket som helst. Ibland kan jag skriva en mening. Ibland funderar jag på att sätta mej och skriva i bloggen istället för i mitt block, men det skulle nog ingen orka läsa :P Men jag kan dela med mej av några saker. Som tex kärleken. Varför ska det va så extremt svårt att hitta någon som är bra? Känns ibland som att jag anstränger mej för mycket för att hitta någon. Om jag slappnar av och tar det lungt så borde väl kärleken komma till mej så småningom. Kan man hoppas iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0